loading...

مرجع آموزش طراحی سایت به همراه سئو سایت

بازدید : 260
سه شنبه 24 تير 1399 زمان : 14:37

طراحی سایت دفتر مهاجرتی، نوعی پروژه طراحی سایت حرفه ای است که برای مؤسسه های خدمات مهاجرتی و اقامت در کشورهای خارجی طراحی می شود. این پروژه را می توان جزو طراحی سایت شرکتی به شمار آورد. دفاتر خدمات مهاجرتی و اقامتی در حقیقت در قالب شرکت های حقوقی و معتبر مشغول به فعالیت هستند و به این ترتیب برای اینکه فعالیت های خود را در فضای اینترنت به هزاران مخاطب معرفی کنند به طراحی سایت مؤسسه مهاجرتی نیاز خواهند داشت.

دنیای امروزی، دنیای توسعه کسب و کارها در فضای مجازی و دنیای تحولات رو به رشد در حوزه فناوری های رایانه ای است. این تغییرات به عنوان ابزارهای قدرتمند پیشراننده کسب و کارها و مشاغل مختلف معرفی شده اند و اگر شرکت یا شغل از این چرخه سریع خارج شود و حتی یک روز از این تغییرات و تحولات فاصله گیرد، گویی هزاران سال، کسب و کار خود را از رونق بازداشته است. مشاغلی که امور مهاجرتی و اقامتی در کشورهای دیگر را پشتیبانی می کنند از این قاعده مستثنی نیستند. طراحی سایت دفتر مهاجرتی، یکی از این ابزارهای رشد دهنده محسوب می شود.

طراحی سایت دفتر مهاجرتی

طراحی سایت دفتر مهاجرتی، یک الزام برای شرکت های مهاجرتی و خدمات اقامتی است. بدون داشتن یک وب سایت حرفه ای این مشاغل هرگز به موفقیت هایی که در نظر دارند دست پیدا نخواهند کرد. شرکت ها و مؤسسه های خدمات حقوقی و مهاجرتی باید همواره به روز و جدید باشند و البته همیشه در دسترس مخاطبان خود قرار داشته باشند.

استفاده از خدمات مهاجرتی در طول ۲۴ ساعت شبانه روز انجام می گیرد چرا که موقعیت زمانی کشورهای مختلف با یکدیگر فرق دارد. طراحی سایت دفتر مهاجرتی این امکان را فراهم می کند تا مشتریان و متقاضیان سایت بتوانند هر زمان که نیاز داشتند اطلاعات لازم را در خصوص نوع خدمات خود کسب کنند. طراحی سایت مؤسسه مهاجرتی، راه أخذ ویزا، مشاوره مهاجرت، درخواست اقامت و سایر موارد مرتبط را هموار نموده است. برای داشتن یک وب سایت مهاجرتی شیک و مدرن و کاملاً حرفه ایی پیشنهاد می کنیم نمونه کارهای گروه پنتاما را به دقت بررسی کرده و با این مجموعه تخصصی در ارتباط باشید.

نکات مهم در طراحی سایت دفتر مهاجرتی چیست؟

قبل از پرداختن به نکات مهم و کاربردی برا موفقیت در پروژه های طراحی سایت دفتر مهاجرتی لازم است ذکر کنیم که وب سایت های مهاجرتی به تخصیص بودجه کافی و لازم برای رشد و توسعه نیاز دارند. این وب سایت ها صرفاً یک وب سایت شرکتی ساده نیستند که به معرفی خدمات، بسنده کنند؛ شرکت های مهاجرتی باید تمام خدمات مهاجرت، اقامت و ویزا را برای تمام کشورهای جهان پوشش دهند. به همین دلیل مقوله طراحی سایت دفتر مهاجرتی برای آن ها یک امر حیاتی محسوب می شود.

در ابتدای کار پیشنهاد می کنیم برای طراحی سایت دفتر مهاجرتی حتماً بودجه کافی در نظر بگیرید؛ این کار شاید در ابتدای راه اندازی وب سایت، هزینه زیادی به نظر آید اما در نهایت منجر به رشد و پیشرفت شما می شود. در گام دوم و پس از طراحی سایت مؤسسه مهاجرتی، لازم است تبلیغات کافی و مؤثر در این زمینه انجام گیرد. هدف نهایی طراحی سایت دفتر مهاجرتی، شهرت در فضای اینترنت است. در همین راستا در این قسمت به مهم ترین نکات کاربردی برای طراحی سایت مؤسسه مهاجرتی اشاره می کنیم.

حتما بخوانید: با اصول طراحی سایت ریسپانسیو و موارد کاربردی آن آشنا شویم

۱-یک قالب زیبا و واکنشگرا انتخاب کنید

انتخاب یک قالب مناسب و زیبا با قابلیت مشاهده توسط تلفن همراه، اولین گام در طراحی سایت دفتر مهاجرتی است. قالب مناسب انتخاب کنید تا مخاطبان بیشتری به سمت سایت خود جذب نمایید. قالبی که برای وب سایت مؤسسه مهاجرتی خود انتخاب می کنید، معرف شرکت شما است، بنابراین سعی کنید تِم رنگی آن را با لوگو سایت هماهنگ کنید. هر چه ساده تر و شیک تر جلوه کنید، امکان جلب اعتماد توسط مخاطبان سایت بیشتر خواهد شد.

۲-بهترین تِم رنگ را در سایت مهاجرتی پیاده سازی کنید

طراحی سایت دفتر مهاجرتی

انتخاب رنگ برای طراحی سایت دفتر مهاجرتی از اهمیت زیادی برخوردار است. طراحی سایت مؤسسه مهاجرتی، یک پروژه طراحی سایت حرفه ای است و معرف شرکت معتبر خدمات مهاجرتی می باشد، بنابراین لازم است رنگ هایی برای سایت انتخاب شوند که رسمی تر بوده و در نگاه اول، شیک و چشم نواز باشند.

در طراحی سایت دفتر مهاجرتی حتماً به رنگ نوشته ها و پس زمینه دقت کنید. توجه داشته باشید که وب سایت شرکت شما مکانی است که افراد متقاضی مهاجرت و اقامت، در مدت زمان کافی به مطالعه قوانین مهاجرتی و سایر اطلاعات لازم برای دریافت ویزا می پردازند؛ اگر نوشته های وب سایت شما خسته کننده و با رنگ نامناسب باشند، در کمترین زمان، مخاطبان خود را از دست خواهید داد.

به طور مثال، بهترین تِم رنگی برای قالب طراحی سایت دفتر مهاجرتی را می توان تِم رنگی سفید، آبی تیره، قرمز روشن، ارغوانی تیره و سفید و نظیر اینها نام برد. گروه پنتاما پیشنهاد می کند پس زمینه وب سایت مهاجرتی را سفید انتخاب کنید. منوی اصلی وب سایت می تواند به رنگ تیره و نوشته های روشن طراحی شود. بهتر است رنگ نوشته های متن را آبی تیره یا مشکی انتخاب کنید. رنگ های صورتی، زرد، سبز روشن، آب نیلی و یا نارنجی برای این وب سایت ها مناسب نیستند. به هر حال سلیقه شما هرچه باشد، تمام جوانب را به دقت بسنجید.

۳-سرعت بارگزاری وب سایت را کنترل کنید

وب سایت های مهاجرتی، حجم بالایی از مطالب و تصاویر را در بر می گیرند. بر همین اساس در اجرای پروژه های طراحی سایت دفتر مهاجرتی باید همواره مسأله بهینه سازی سرعت سایت، بارگزاری مطالب و دسترسی به صفحات فرعی را در نظر داشت. موقعیتی را در وب سایت مهاجرتی فراهم کنید که مخاطبان در عرض چند ثانیه به تمام صفحات سایت دسترسی داشته باشند.

حتما بخوانید: با نکات مهم در طراحی سایت نمایشگاهی آشنا شویم

۴-وب سایت های مهاجرتی به سئو و بهینه سازی نیاز دارند

طراحی سایت دفتر مهاجرتی بدون بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر، احتمال موفقیت کمتری دارد. بهتر است یک مؤسسه مهاجرتی را همه در فضای اینترنت بشناسند تا اینکه صرفاً در یک دفتر فیزیکی به صورت بومی در یک شهر فعالیت کند. گروه پنتاما به این نوع کسب و کارها توصیه می کند که هزینه های جداگانه ای برای سئوی سایت خود در نظر گیرند. سئوی سایت، وب سایت شرکت مهاجرتی را در رتبه های اولیه موتورهای جستجوگر قرار می دهد. این نکته مهم را هرگز فراموش نکنید.

۵-سئوی سایت بر اساس کلمات کلیدی مرتبط

طراحی سایت دفتر مهاجرتی

سئوی وب سایت مهاجرتی از نظر بهینه سازی و سرعت بارگزاری یک مسأله است و انتخاب کلمه های کلیدی وب سایت، مسأله ای دیگر. طراحی سایت دفتر مهاجرتی اگر با هدف سئوی مهم ترین کلمات کلیدی یک مؤسسه خاص صورت گیرد، قطعاً موفقیت آمیز خواهد بود. به طور مثال اگر یک مؤسسه مهاجرتی در حوزه خدمات مهاجرت و اقامت در کشورهای اروپایی فعالیت می کند، کلمات کلیدی این وب سایت می توانند مواردی نظیر “مهاجرت به آلمان”، “ویزای آلمان”، “تحصیل در ایتالیا”، “کار در اتریش” و … انتخاب شوند. البته نام این کشورها به صورت تصادفی بیان شده اند.

۶-خدمات را به صورت دسته بندی شده در وب سایت معرفی کنید

طراحی سایت دفتر مهاجرتی

با توجه به اینکه طراحی سایت دفتر مهاجرتی از اهمیت زیادی برخوردار است و یک مؤسسه باید تمام جوانب حقوقی مهاجرت و اقامت را به مشتریان خود ارائه دهد، پیشنهاد می کنیم در اجرای پروژه طراحی سایت مؤسسه مهاجرتی حتماً برنامه ریزی را به گونه ای انجام دهید که خدمات وب سایت در دسته های مجزا با زیرشاخه های فرعی و به صورت کاملاً منسجم قرار گیرند.

فرض کنید یک مخاطب قصد دارد فقط برای خدمات ویزای کار به وب سایت شما مراجعه کند؛ در طراحی سایت دفتر مهاجرتی باید در دسته اصلی خدمات شرکت، زیرمنوی خدمات ویزا و قسمت زیرشاخه فرعی ویزای کار را قرار دهید تا مخاطب بتواند به نگه داشتن موس رایانه روی منو، به راحتی، عبارت “ویزای کار” را پیدا کند. این ویژگی را برای سایر خدمات نیز اجرا کنید.

وب سایت های مهاجرتی از چه قسمت هایی تشکیل شده اند؟

طراحی سایت حرفه ای برای پروژه های وب سایت های مهاجرتی شامل برنامه ریزی برای قسمت های مختلف است. گروه پنتاما به عنوان یک مجموعه تخصصی و باتجربه در زمینه طراحی سایت شرکتی عقیده دارد که وب سایت های مهاجرتی، سایت های معتبر و پر اهمیت هستند. ظاهر این سایت ها باید بسیار رسمی طراحی شوند تا موفقیت شرکت را در پی داشته باشد. در همین راستا در این قسمت برای طراحی سایت دفتر مهاجرتی، مهم ترین امکانات یک وب سایت مؤسسه مهاجرتی را بیان می کنیم:

هدر و فوتر سایت ( در این قسمت لوگوی مؤسسه مهاجرتی و شماره تماس و در برخی موارد، ایمیل یا قوانین خاص درج می شود)

صفحه اصلی (در این صفحه سعی کنید از تصاویر مرتبط با فعالیت مؤسسه استفاده کنید. مخاطب باید در اولین مراجعه به وب سایت بتواند به حدود ۹۰% از فعالیت های شما پی ببرد)

اسلایدشو (تصاویر باکیفیت، شفاف و یا معرفی خدمات مؤسسه در قالب چند جمله کوتاه در قسمت اسلایدشو وب سایت مهاجرتی قرار می گیرند؛ در این حالت اشاره به جملاتی نظیر “أخذ ویزای شنگن در کوتاهترین زمان” می تواند مؤثر واقع شود)

منوی اصلی (منوی اصلی دربرگیرنده تمام فعالیت های سایت است. در ایجاد منوی اصلی در طراحی سایت دفتر مهاجرتی حتماً به زیرمنوهای فرعی دقت داشته باشید)

معرفی خدمات مؤسسه (خدمات وب سایت مهاجرتی به تمام مواردی اشاره دارد که از سوی شرکت به مخاطبان ارائه می شود. این خدمات شامل ویزا، اقامت، مهاجرت، مشاوره تحصیل، کار و زندگی در کشورهای خارجی و … می باشد.)

فرم ثبت درخواست (مخاطبان وب سایت مهاجرتی می توانند از طریق این فرم با مدیر سایت، مدیر شرکت یا مشاوران حقوقی در ارتباط باشند)

صفحه تماس با ما (این قسمت در طراحی سایت دفتر مهاجرتی شامل اطلاعات تماس کامل، شماره تلفن، شماره موبایل، فکس، ایمیل، آدرس دقیق پستی و … می باشد. اگر بتوانید نقشه شرکت را به صورت آنلاین در این قسمت قرار دهید بسیار ایده آل است.)

صفحه درباره ما (سوابق اجرایی، فعالیت ها، گواهینامه ها، افتخارات و شرکت در همایش های مختلف، چشم اندازها و اهداف شرکت را می توانید در این صفحه قرار دهید.)

اخبار ( آخرین اخبار مهاجرتی، قوانین و … را می توانید در این قسمت منتشر کنید. دقت داشته باشید که اخبار شما همیشه به روز باشند)

بلاگ وب سایت (قسمت بلاگ وب سایت های مهاجرتی شاید جذاب ترین قسمت این وب سایت ها هستند. اطلاعات جذاب و جدید در خصوص مهاجرت، نحوه دریافت ویزا، اقامت، آشنایی با کشورها و قوانین زندگی در آن ها و بسیاری موارد دیگر را می توانید در این قسمت منتشر کنید.)

امکان چت آنلاین در طراحی سایت دفتر مهاجرتی

قابلیت بارگزاری مدارک لازم از سوی مخاطبان (این قسمت برای مخاطبانی مناسب است که قصد دارند به صورت غیر حضوری برای ثبت نام خدمات مهاجرتی، اقامتی و یا مشاوره در این مورد اقدام کنند. سرعت بارگزاری مدارک در این مورد بسیار اهمیت دارد.)

تالار گفتگو (اجرای تالار گفتگو در طراحی سایت دفتر مهاجرتی کاملاً سلیقه ای بوده و شامل مواردی است که کاربران مختلف می توانند از طریق آن، تجربیات خود را از سفر به کشورهای مختلف با افراد دیگر در میان بگذارند)

گالری تصاویر و ویدیوها

منبع مطلب: طراحی سایت مهاجرتی

طراحی سایت دفتر مهاجرتی، نوعی پروژه طراحی سایت حرفه ای است که برای مؤسسه های خدمات مهاجرتی و اقامت در کشورهای خارجی طراحی می شود. این پروژه را می توان جزو طراحی سایت شرکتی به شمار آورد. دفاتر خدمات مهاجرتی و اقامتی در حقیقت در قالب شرکت های حقوقی و معتبر مشغول به فعالیت هستند و به این ترتیب برای اینکه فعالیت های خود را در فضای اینترنت به هزاران مخاطب معرفی کنند به طراحی سایت مؤسسه مهاجرتی نیاز خواهند داشت.

دنیای امروزی، دنیای توسعه کسب و کارها در فضای مجازی و دنیای تحولات رو به رشد در حوزه فناوری های رایانه ای است. این تغییرات به عنوان ابزارهای قدرتمند پیشراننده کسب و کارها و مشاغل مختلف معرفی شده اند و اگر شرکت یا شغل از این چرخه سریع خارج شود و حتی یک روز از این تغییرات و تحولات فاصله گیرد، گویی هزاران سال، کسب و کار خود را از رونق بازداشته است. مشاغلی که امور مهاجرتی و اقامتی در کشورهای دیگر را پشتیبانی می کنند از این قاعده مستثنی نیستند. طراحی سایت دفتر مهاجرتی، یکی از این ابزارهای رشد دهنده محسوب می شود.

طراحی سایت دفتر مهاجرتی

طراحی سایت دفتر مهاجرتی، یک الزام برای شرکت های مهاجرتی و خدمات اقامتی است. بدون داشتن یک وب سایت حرفه ای این مشاغل هرگز به موفقیت هایی که در نظر دارند دست پیدا نخواهند کرد. شرکت ها و مؤسسه های خدمات حقوقی و مهاجرتی باید همواره به روز و جدید باشند و البته همیشه در دسترس مخاطبان خود قرار داشته باشند.

استفاده از خدمات مهاجرتی در طول ۲۴ ساعت شبانه روز انجام می گیرد چرا که موقعیت زمانی کشورهای مختلف با یکدیگر فرق دارد. طراحی سایت دفتر مهاجرتی این امکان را فراهم می کند تا مشتریان و متقاضیان سایت بتوانند هر زمان که نیاز داشتند اطلاعات لازم را در خصوص نوع خدمات خود کسب کنند. طراحی سایت مؤسسه مهاجرتی، راه أخذ ویزا، مشاوره مهاجرت، درخواست اقامت و سایر موارد مرتبط را هموار نموده است. برای داشتن یک وب سایت مهاجرتی شیک و مدرن و کاملاً حرفه ایی پیشنهاد می کنیم نمونه کارهای گروه پنتاما را به دقت بررسی کرده و با این مجموعه تخصصی در ارتباط باشید.

نکات مهم در طراحی سایت دفتر مهاجرتی چیست؟

قبل از پرداختن به نکات مهم و کاربردی برا موفقیت در پروژه های طراحی سایت دفتر مهاجرتی لازم است ذکر کنیم که وب سایت های مهاجرتی به تخصیص بودجه کافی و لازم برای رشد و توسعه نیاز دارند. این وب سایت ها صرفاً یک وب سایت شرکتی ساده نیستند که به معرفی خدمات، بسنده کنند؛ شرکت های مهاجرتی باید تمام خدمات مهاجرت، اقامت و ویزا را برای تمام کشورهای جهان پوشش دهند. به همین دلیل مقوله طراحی سایت دفتر مهاجرتی برای آن ها یک امر حیاتی محسوب می شود.

در ابتدای کار پیشنهاد می کنیم برای طراحی سایت دفتر مهاجرتی حتماً بودجه کافی در نظر بگیرید؛ این کار شاید در ابتدای راه اندازی وب سایت، هزینه زیادی به نظر آید اما در نهایت منجر به رشد و پیشرفت شما می شود. در گام دوم و پس از طراحی سایت مؤسسه مهاجرتی، لازم است تبلیغات کافی و مؤثر در این زمینه انجام گیرد. هدف نهایی طراحی سایت دفتر مهاجرتی، شهرت در فضای اینترنت است. در همین راستا در این قسمت به مهم ترین نکات کاربردی برای طراحی سایت مؤسسه مهاجرتی اشاره می کنیم.

حتما بخوانید: با اصول طراحی سایت ریسپانسیو و موارد کاربردی آن آشنا شویم

۱-یک قالب زیبا و واکنشگرا انتخاب کنید

انتخاب یک قالب مناسب و زیبا با قابلیت مشاهده توسط تلفن همراه، اولین گام در طراحی سایت دفتر مهاجرتی است. قالب مناسب انتخاب کنید تا مخاطبان بیشتری به سمت سایت خود جذب نمایید. قالبی که برای وب سایت مؤسسه مهاجرتی خود انتخاب می کنید، معرف شرکت شما است، بنابراین سعی کنید تِم رنگی آن را با لوگو سایت هماهنگ کنید. هر چه ساده تر و شیک تر جلوه کنید، امکان جلب اعتماد توسط مخاطبان سایت بیشتر خواهد شد.

۲-بهترین تِم رنگ را در سایت مهاجرتی پیاده سازی کنید

طراحی سایت دفتر مهاجرتی

انتخاب رنگ برای طراحی سایت دفتر مهاجرتی از اهمیت زیادی برخوردار است. طراحی سایت مؤسسه مهاجرتی، یک پروژه طراحی سایت حرفه ای است و معرف شرکت معتبر خدمات مهاجرتی می باشد، بنابراین لازم است رنگ هایی برای سایت انتخاب شوند که رسمی تر بوده و در نگاه اول، شیک و چشم نواز باشند.

در طراحی سایت دفتر مهاجرتی حتماً به رنگ نوشته ها و پس زمینه دقت کنید. توجه داشته باشید که وب سایت شرکت شما مکانی است که افراد متقاضی مهاجرت و اقامت، در مدت زمان کافی به مطالعه قوانین مهاجرتی و سایر اطلاعات لازم برای دریافت ویزا می پردازند؛ اگر نوشته های وب سایت شما خسته کننده و با رنگ نامناسب باشند، در کمترین زمان، مخاطبان خود را از دست خواهید داد.

به طور مثال، بهترین تِم رنگی برای قالب طراحی سایت دفتر مهاجرتی را می توان تِم رنگی سفید، آبی تیره، قرمز روشن، ارغوانی تیره و سفید و نظیر اینها نام برد. گروه پنتاما پیشنهاد می کند پس زمینه وب سایت مهاجرتی را سفید انتخاب کنید. منوی اصلی وب سایت می تواند به رنگ تیره و نوشته های روشن طراحی شود. بهتر است رنگ نوشته های متن را آبی تیره یا مشکی انتخاب کنید. رنگ های صورتی، زرد، سبز روشن، آب نیلی و یا نارنجی برای این وب سایت ها مناسب نیستند. به هر حال سلیقه شما هرچه باشد، تمام جوانب را به دقت بسنجید.

۳-سرعت بارگزاری وب سایت را کنترل کنید

وب سایت های مهاجرتی، حجم بالایی از مطالب و تصاویر را در بر می گیرند. بر همین اساس در اجرای پروژه های طراحی سایت دفتر مهاجرتی باید همواره مسأله بهینه سازی سرعت سایت، بارگزاری مطالب و دسترسی به صفحات فرعی را در نظر داشت. موقعیتی را در وب سایت مهاجرتی فراهم کنید که مخاطبان در عرض چند ثانیه به تمام صفحات سایت دسترسی داشته باشند.

حتما بخوانید: با نکات مهم در طراحی سایت نمایشگاهی آشنا شویم

۴-وب سایت های مهاجرتی به سئو و بهینه سازی نیاز دارند

طراحی سایت دفتر مهاجرتی بدون بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر، احتمال موفقیت کمتری دارد. بهتر است یک مؤسسه مهاجرتی را همه در فضای اینترنت بشناسند تا اینکه صرفاً در یک دفتر فیزیکی به صورت بومی در یک شهر فعالیت کند. گروه پنتاما به این نوع کسب و کارها توصیه می کند که هزینه های جداگانه ای برای سئوی سایت خود در نظر گیرند. سئوی سایت، وب سایت شرکت مهاجرتی را در رتبه های اولیه موتورهای جستجوگر قرار می دهد. این نکته مهم را هرگز فراموش نکنید.

۵-سئوی سایت بر اساس کلمات کلیدی مرتبط

طراحی سایت دفتر مهاجرتی

سئوی وب سایت مهاجرتی از نظر بهینه سازی و سرعت بارگزاری یک مسأله است و انتخاب کلمه های کلیدی وب سایت، مسأله ای دیگر. طراحی سایت دفتر مهاجرتی اگر با هدف سئوی مهم ترین کلمات کلیدی یک مؤسسه خاص صورت گیرد، قطعاً موفقیت آمیز خواهد بود. به طور مثال اگر یک مؤسسه مهاجرتی در حوزه خدمات مهاجرت و اقامت در کشورهای اروپایی فعالیت می کند، کلمات کلیدی این وب سایت می توانند مواردی نظیر “مهاجرت به آلمان”، “ویزای آلمان”، “تحصیل در ایتالیا”، “کار در اتریش” و … انتخاب شوند. البته نام این کشورها به صورت تصادفی بیان شده اند.

۶-خدمات را به صورت دسته بندی شده در وب سایت معرفی کنید

طراحی سایت دفتر مهاجرتی

با توجه به اینکه طراحی سایت دفتر مهاجرتی از اهمیت زیادی برخوردار است و یک مؤسسه باید تمام جوانب حقوقی مهاجرت و اقامت را به مشتریان خود ارائه دهد، پیشنهاد می کنیم در اجرای پروژه طراحی سایت مؤسسه مهاجرتی حتماً برنامه ریزی را به گونه ای انجام دهید که خدمات وب سایت در دسته های مجزا با زیرشاخه های فرعی و به صورت کاملاً منسجم قرار گیرند.

فرض کنید یک مخاطب قصد دارد فقط برای خدمات ویزای کار به وب سایت شما مراجعه کند؛ در طراحی سایت دفتر مهاجرتی باید در دسته اصلی خدمات شرکت، زیرمنوی خدمات ویزا و قسمت زیرشاخه فرعی ویزای کار را قرار دهید تا مخاطب بتواند به نگه داشتن موس رایانه روی منو، به راحتی، عبارت “ویزای کار” را پیدا کند. این ویژگی را برای سایر خدمات نیز اجرا کنید.

وب سایت های مهاجرتی از چه قسمت هایی تشکیل شده اند؟

طراحی سایت حرفه ای برای پروژه های وب سایت های مهاجرتی شامل برنامه ریزی برای قسمت های مختلف است. گروه پنتاما به عنوان یک مجموعه تخصصی و باتجربه در زمینه طراحی سایت شرکتی عقیده دارد که وب سایت های مهاجرتی، سایت های معتبر و پر اهمیت هستند. ظاهر این سایت ها باید بسیار رسمی طراحی شوند تا موفقیت شرکت را در پی داشته باشد. در همین راستا در این قسمت برای طراحی سایت دفتر مهاجرتی، مهم ترین امکانات یک وب سایت مؤسسه مهاجرتی را بیان می کنیم:

هدر و فوتر سایت ( در این قسمت لوگوی مؤسسه مهاجرتی و شماره تماس و در برخی موارد، ایمیل یا قوانین خاص درج می شود)

صفحه اصلی (در این صفحه سعی کنید از تصاویر مرتبط با فعالیت مؤسسه استفاده کنید. مخاطب باید در اولین مراجعه به وب سایت بتواند به حدود ۹۰% از فعالیت های شما پی ببرد)

اسلایدشو (تصاویر باکیفیت، شفاف و یا معرفی خدمات مؤسسه در قالب چند جمله کوتاه در قسمت اسلایدشو وب سایت مهاجرتی قرار می گیرند؛ در این حالت اشاره به جملاتی نظیر “أخذ ویزای شنگن در کوتاهترین زمان” می تواند مؤثر واقع شود)

منوی اصلی (منوی اصلی دربرگیرنده تمام فعالیت های سایت است. در ایجاد منوی اصلی در طراحی سایت دفتر مهاجرتی حتماً به زیرمنوهای فرعی دقت داشته باشید)

معرفی خدمات مؤسسه (خدمات وب سایت مهاجرتی به تمام مواردی اشاره دارد که از سوی شرکت به مخاطبان ارائه می شود. این خدمات شامل ویزا، اقامت، مهاجرت، مشاوره تحصیل، کار و زندگی در کشورهای خارجی و … می باشد.)

فرم ثبت درخواست (مخاطبان وب سایت مهاجرتی می توانند از طریق این فرم با مدیر سایت، مدیر شرکت یا مشاوران حقوقی در ارتباط باشند)

صفحه تماس با ما (این قسمت در طراحی سایت دفتر مهاجرتی شامل اطلاعات تماس کامل، شماره تلفن، شماره موبایل، فکس، ایمیل، آدرس دقیق پستی و … می باشد. اگر بتوانید نقشه شرکت را به صورت آنلاین در این قسمت قرار دهید بسیار ایده آل است.)

صفحه درباره ما (سوابق اجرایی، فعالیت ها، گواهینامه ها، افتخارات و شرکت در همایش های مختلف، چشم اندازها و اهداف شرکت را می توانید در این صفحه قرار دهید.)

اخبار ( آخرین اخبار مهاجرتی، قوانین و … را می توانید در این قسمت منتشر کنید. دقت داشته باشید که اخبار شما همیشه به روز باشند)

بلاگ وب سایت (قسمت بلاگ وب سایت های مهاجرتی شاید جذاب ترین قسمت این وب سایت ها هستند. اطلاعات جذاب و جدید در خصوص مهاجرت، نحوه دریافت ویزا، اقامت، آشنایی با کشورها و قوانین زندگی در آن ها و بسیاری موارد دیگر را می توانید در این قسمت منتشر کنید.)

امکان چت آنلاین در طراحی سایت دفتر مهاجرتی

قابلیت بارگزاری مدارک لازم از سوی مخاطبان (این قسمت برای مخاطبانی مناسب است که قصد دارند به صورت غیر حضوری برای ثبت نام خدمات مهاجرتی، اقامتی و یا مشاوره در این مورد اقدام کنند. سرعت بارگزاری مدارک در این مورد بسیار اهمیت دارد.)

تالار گفتگو (اجرای تالار گفتگو در طراحی سایت دفتر مهاجرتی کاملاً سلیقه ای بوده و شامل مواردی است که کاربران مختلف می توانند از طریق آن، تجربیات خود را از سفر به کشورهای مختلف با افراد دیگر در میان بگذارند)

گالری تصاویر و ویدیوها

منبع مطلب: طراحی سایت مهاجرتی

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 5991
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی