loading...

مرجع آموزش طراحی سایت به همراه سئو سایت

بازدید : 286
سه شنبه 24 تير 1399 زمان : 14:37

طراحی سایت بیمه برای آژانس های خدمات بیمه با چالش هایی روبرو است و دارای برخی نقاط قوت و ضعف می باشد. وب سایت های بیمه جزو سایت های خدماتی محسوب می شوند که خدمات متنوعی را در زمینه انواع بیمه به مشتریان ارائه می دهند. در این مدل کسب و کارها، محصول فیزیکی وجود ندارد، آنچه مهم است، تخصص فرد یا افراد شرکت بیمه گذار در نحوه ارائه خدمات و پوشش دهی مخاطبان و بیمه شدگان است.

وب سایت های بیمه به عنوان یک فروشگاه مجازی تلقی می شوند که اگر قرار است در فضای اینترنت به خوبی عمل کنند، به یک طراحی سایت بیمه بسیار قوی و حرفه ای نیاز دارند. هدایت و رهبری تیم بیمه گذاری جز با برنامه ریزی و حضور گسترده در اینترنت، امکان پذیر نمی باشد. طراحی سایت بیمه می تواند به این مدل کسب و کارهای خدماتی کمک کند تا مخاطبان بیشتری جذب نمایند.

اگر شما هم مدیریت آژانس بیمه را بر عهده دارید یا در یکی از شاخه های بیمه فعالیت می کنید همواره به این نکته توجه داشته باشید که بیمه، صنعتی مبتنی بر ارجاع مخاطب است؛ این جمله به مفهوم آن است که مراجعه مخاطبان برای استفاده از خدمات متنوع بیمه، دوام و ماندگاری آژانس بیمه را تضمین می کند.

به این ترتیب، حضور در فضای اینترنت با استفاده از طراحی سایت بیمه می تواند منجر گردد تا خدمات بیمه و یا آژانس بیمه به راحتی در معرض چشم مخاطبان و متقاضیان بیمه قرار بگیرد. یک سایت بیمه خوب، یک چشم انداز حرفه ای را برای مخاطبان به نمایش می گذارد.

دقت داشته باشید خدمات بیمه در هر زمینه یا شاخه، باید با جزئیات و به طور کامل به مشتریان معرفی شود؛ تنها در این صورت است که مخاطب احساس می کند با یک شرکت حرفه ای روبرو است. فراموش نکنید وب سایت شما باید به گونه ای باشد که مخاطب پس از ورود به سایت، به اندازه کافی برای استفاده از خدمات بیمه متقاعد گردد.

طراحی سایت بیمه تا اندازه ای اهمیت دارد که لازم است در راستای وب سایت های شرکتی و خدماتی به آن نگریسته شود. به همین دلیل، گروه پنتاما تمهیدات و پیشنهادات خاص و جذابی را برای آژانس های بیمه ارائه می کنند. می توانید به دانش تخصصی این مجموعه اعتماد کنید.

نکات کاربردی در طراحی سایت بیمه که باید از آن ها اطلاع داشته باشید

۱-یک قالب ساده و شفاف انتخاب کنید

طراحی سایت بیمه

انتخاب یک قالب شفاف و ساده، همیشه بهترین گزینه است. این مدل طراحی دقیقاً همان چیزی است که هم مورد پسند مشتریان است و هم کسب و کار بیمه را به خوبی معرفی می کند. یک قالب ساده کمک می کند تا بازدیدکنندگان از وب سایت بیمه بتوانند به راحتی به آنچه نیاز دارد دست پیدا کند.

حتما بخوانید: طراحی سایت خودرو - نکات کاربردی، ویژگی ها و امکانات

یکی از اهداف سایت بیمه، مشتری مداری است. در طراحی وب سایت ها بیمه همواره توجه داشته باشید که مشتری باید از سایت شما راضی باشد. اگر قصد دارید پیشنهادات یا مدل های مورد نظر خود را برای طراحی سایت بیمه یادداشت کنید، دقت داشته باشید که در سایت خود هرگز از متن ها یا تصاویر اضافی استفاده نکنید.

اگر انتشار متن یا جمله ای در وب سایت بیمه، ضرورتی ندارد، از درج آن خودداری کنید. تا هر اندازه که می توانید طراحی سایت بیمه را ساده تر اجرا کنید. سایت بیمه مانند سایت شرکتی به نظر می آید که مخاطبان باید به خدمات دسترسی داشته باشند. گروه پنتاما با رعایت این نکات می توانند بهترین وب سایت بیمه را برای شما طراحی و اجرا کنند.

۲-به نحوه چیدمان صفحه اصلی توجه کنید

مهر بیمه

صفحه اول هر وب سایتی، معرف اعتبار، تخصص و نوع فعالیت آن کسب و کار است. این گزینه در مورد طراحی سایت بیمه نیز صدق می کند. صفحه اصلی را در وب سایت های بیمه به گونه ای طراحی کنید که در یک نگاه به مخاطبان و بازدیدکنندگان سایت نشان دهد، خدماتی که در این شرکت ارائه می شوند شامل چه مواردی هستند.

در صفحه اول، تصویر یا تصاویری را قرار دهید که احساس ایمنی و آرامش را در استفاده از خدمات بیمه به مشتریان القا نماید. بخش هایی نظیر خدمات ما، درباره ما، سوابق کاری، نمونه کار و …، نمونه هایی از این موارد هستند. البته در قسمت های بعدی به طور کامل در مورد قسمت های اصلی تشکیل دهنده وب سایت های بیمه صحبت خواهیم کرد.

اگر اطلاعاتی که در صفحه اول وب سایت بیمه بارگذاری می شوند، حجم بالایی دارند، در طراحی سایت بیمه حتماً از سِروِرها و فضای میزبانی مناسبی استفاده کنید. مخاطبان وب سایت بیمه هرگز نباید مدت زمان طولانی منتظر باشند تا مطالب شما بارگذاری شوند. سعی کنید هرچه ساده تر و سریع تر، خدمات بیمه خود را در دسترس مشتریان قرار دهید.

۳-استفاده از قالب های واکنشگرا یا ریسپانسیو در طراحی سایت بیمه

با توجه به اینکه بیشترین کاربرهای اینترنت از تلفن همراه برای مشاهده وب سایت ها استفاده می کنند، بهتر است برای طراحی سایت بیمه از قالب های کاملاً واکنشگرا و سازگار با دستگاه های هوشمند استفاده گردد. پس از طراحی، مطمئن شوید که قالب سایت شما به درستی کار می کند. گروه پنتاما با دانش و تخصص در مورد قالب های واکنشگرا و انتخاب بهترین مدل برای وب سایت های بیمه می توانند شما را در این زمینه یاری کنند.

۴-یک سرویس اختصاصی برای طراحی سایت بیمه انتخاب کنید

اگر قصد دارید به تازگی وب سایت بیمه راه اندازی کنید و یا خود، یک طراح سایت بیمه هستید پیشنهاد می کنیم به این صنعت، کمی تخصصی تر نگاه کنید. وب سایت های بیمه در عین اینکه باید ساده طراحی شوند، باید از قدرت تأثیرگذاری زیادی نیز برخوردار باشند. وب سایت بیمه باید بتواند بازدیدکنندگان را به مشتریان واقعی تبدیل کند. مشورت با یک متخصص در حوزه بیمه، بهترین راهکار موفقیت در این راستا است. هرچه تخصصی تر اقدام کنید، نتایج بهترین کسب خواهید کرد.

حتما بخوانید: آشنایی با اصول، قواعد و نکات کاربردی در طراحی سایت خبری

۵-مخاطبان سایت را به مشتری تبدیل کنید

مزایای بیمه

اگر می خواهید کسب و کار آژانس بیمه شما سریع رشد کند باید راهی برای تبدیل مخاطب به مشتری پیدا کنید. این کار، بسیار ساده است. برای جذب مخاطب و رشد پتانسیل های مشتریان بالقوه، کافی است در طراحی سایت بیمه، فرم های تماس با ما، گفتگوی آنلاین با مشاور بیمه، تماس تلفنی، فکس، ایمیل و … را در نظر بگیرید.

اگر مخاطبان سایت برای استفاده کسب اطلاعات از خدمات بیمه، راه های متفاوتی پیش رو داشته باشند، راحت تر می توانند نیاز خود را برآورده کرده و البته احتمال زیاد وجود دارد که به مشتریان بالفعل تبدیل شوند.

۶-خدمات بیمه را به صورت آنلاین ارائه دهید

یکی از عواملی که در موفقیت وب سایت های بیمه نقش دارد و می تواند در تبدیل مخاطب به مشتری نیز مؤثر باشد، طراحی سایت بیمه با خدمات آنلاین بیمه است. اگر خدمات بیمه ای را در سایت خود به این گونه طراحی کنید که مشتری بتواند تمام مراحل کار خرید بیمه را به صورت غیر حضوری انجام دهد، رضایتمندی و مشتری مداری را تا حد زیادی اجرا نموده است.

مشتریان خرید خدمات بیمه تمایل دارند مراحل بارگزاری مدارک ثبت نام، پرداخت هزینه بیمه نامه و سایر موارد را به صورت آنلاین انجام دهند. قطعاً به این روش شرکت ها می توانند خدمات خود را به مشتریان بیشتر در شهرهای دیگر ارائه دهند. طراحی سایت بیمه با امکانات کامل، هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری است. طراحی سایت حرفه ای را با خیال آسوده به گروه پنتاما بسپارید.

چرا به طراحی سایت بیمه نیاز داریم؟

بیمه

طراحی سایت بیمه، پلی مطمئن برای ارتباط میان شرکت های بیمه گذار، نمایندگی های بیمه، کارگزاران، مشتریان و کسب و کارها است. هر یک از این افراد در حوزه کاری خود می توانند یک وب سایت اختصاصی بیمه داشته باشند. تعامل میان مشتریان و شرکت های بیمه از طریق استفاده از وب سایت ها در فضای اینترنت بسیار ساده تر خواهد بود.

نوع دیگری از خدمات برنامه نویسی که به کسب و کارهای بیمه مربوط می شود، طراحی اپلیکیشن است. اگر در یک وب سایت بیمه تمام امکانات و قابلیت ها طراحی شود، قطعاً اپلیکیشن بیمه در کنار این خدمات، یک امتیاز برجسته قلمداد می شود.

اجرای یک سیستم مدیریت قوی در بیمه، تعامل کارآمد با مشتریان و سایر شرکت ها، امکان خرید و فروش خدمات بیمه به صورت آنلاین، مشاوره آنلاین، دسترسی به قیمت ها و اخبار روز، همه از امتیازات سایت بیمه هستند. اگر تا به حال در داشتن یک وب سایت اختصاصی بیمه تردید داشتید، بی شک با مطالعه این مطلب تا این قسمت، توجیه شده اید که وب سایت بیمه می تواند کسب و کار شما را توسعه دهد.

حتما بخوانید: طراحی سایت آژانس مسافرتی؛ نکات کاربردی، امکانات و ویژگی ها

یک وب سایت بیمه از چه قسمت هایی تشکیل شده است؟

وب سایت بیمه، یک وب سایت تخصصی است و از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. این مدل وب سایت ها دارای امکانات پایه طراحی سایت شرکتی هستند؛ در برخی از قسمت ها، طراحی منو، عنوان و مفاهیم تخصصی بیمه در این وب سایت ها به صورت جداگانه طراحی می گردد. داشتن یک برنامه کلی در طراحی سایت بیمه، قبل از آغاز به کار می تواند این فرآیند را تسریع کند. مهم ترین قسمت هایی که باید در وب سایت بیمه قرار گیرند به این صورت فهرست می شوند:

صفحه اصلی سایت (این صفحه، نمایانگر فعالیت و اعتبار شرکت بیمه است. سادگی و شفاف بوده صفحه اول و البته انتخاب مناسب تِم رنگ، نقش مهمی در جذب مخاطبان دارد)

هدر سایت (در این قسمت، لوگو و عنوان شرکت یا آژانس بیمه قرار می گیرد)

منوی اصلی (عناوین و دسته بندی های سایت در قسمت منوی اصلی قرار می گیرد. منوی اصلی می تواند شامل زیرمنو یا زیرشاخه نیز باشد.)

اسلایدشو (بهترین و زیباترین تصاویر مربوط به حوره بیمه باید در این قسمت نمایش داده شود.)

فهرست خدمات بیمه (خدمات بیمه با نام و یک توضیح مختصر به همراه لوگو یا تصویر مربوط در این قسمت منتشر می شود.)

منوی جستجوی خدمات بیمه و نمایندگی ها (اگر این منو در طراحی سایت بیمه قرار گیرد، امکان دسترسی ساده و راحت مخاطب به خدمات بیمه فراهم می گردد. خدماتی نظیر بیمه مسافرتی، بیمه بدنه خودرو، بیمه عمر، بیمه حوادث، بیمه کالای صادراتی، بیمه پزشکان و …، نمونه هایی از این خدمات هستند)

نمونه ای از مشتریان بیمه (درج نام برخی از مشتریان معروف در این قسمت می تواند اعتبار شرکت بیمه را به مخاطب نشان دهد)

درباره ما (اطلاعات کامل در مورد شرکت، سوابق اجرایی و خدماتی در این قسمت درج می شوند)

تماس با ما (اطلاعات کامل تماس شامل تلفن، ایمیل، فکس و …، در این قسمت درج می شوند)

شرایط و قوانین خدمات بیمه (این قسمت باید حتماً در سایت بیمه ای منتشر شود. مخاطبان باید قبل از خرید بیمه، از قوانین و شرایط بیمه اطلاع داشته باشد)

وبلاگ سایت (مطالب و اخبار مهم در این قسمت منتشر می شوند)

فرم سفارش و خرید بیمه

فرم دریافت مشاوره رایگان خدمات بیمه (این فرم بهتر است در وب سایت های بیمه طراحی شود. به این ترتیب مشتریان می توانند بدون مراجعه حضوری به شرکت، از یک مشاوره رایگان در مورد خرید بیمه بهره مند گردند.)

فرم چت آنلاین

سوالات کاربران

منبع مطلب: طراحی سایت بیمه

طراحی سایت بیمه برای آژانس های خدمات بیمه با چالش هایی روبرو است و دارای برخی نقاط قوت و ضعف می باشد. وب سایت های بیمه جزو سایت های خدماتی محسوب می شوند که خدمات متنوعی را در زمینه انواع بیمه به مشتریان ارائه می دهند. در این مدل کسب و کارها، محصول فیزیکی وجود ندارد، آنچه مهم است، تخصص فرد یا افراد شرکت بیمه گذار در نحوه ارائه خدمات و پوشش دهی مخاطبان و بیمه شدگان است.

وب سایت های بیمه به عنوان یک فروشگاه مجازی تلقی می شوند که اگر قرار است در فضای اینترنت به خوبی عمل کنند، به یک طراحی سایت بیمه بسیار قوی و حرفه ای نیاز دارند. هدایت و رهبری تیم بیمه گذاری جز با برنامه ریزی و حضور گسترده در اینترنت، امکان پذیر نمی باشد. طراحی سایت بیمه می تواند به این مدل کسب و کارهای خدماتی کمک کند تا مخاطبان بیشتری جذب نمایند.

اگر شما هم مدیریت آژانس بیمه را بر عهده دارید یا در یکی از شاخه های بیمه فعالیت می کنید همواره به این نکته توجه داشته باشید که بیمه، صنعتی مبتنی بر ارجاع مخاطب است؛ این جمله به مفهوم آن است که مراجعه مخاطبان برای استفاده از خدمات متنوع بیمه، دوام و ماندگاری آژانس بیمه را تضمین می کند.

به این ترتیب، حضور در فضای اینترنت با استفاده از طراحی سایت بیمه می تواند منجر گردد تا خدمات بیمه و یا آژانس بیمه به راحتی در معرض چشم مخاطبان و متقاضیان بیمه قرار بگیرد. یک سایت بیمه خوب، یک چشم انداز حرفه ای را برای مخاطبان به نمایش می گذارد.

دقت داشته باشید خدمات بیمه در هر زمینه یا شاخه، باید با جزئیات و به طور کامل به مشتریان معرفی شود؛ تنها در این صورت است که مخاطب احساس می کند با یک شرکت حرفه ای روبرو است. فراموش نکنید وب سایت شما باید به گونه ای باشد که مخاطب پس از ورود به سایت، به اندازه کافی برای استفاده از خدمات بیمه متقاعد گردد.

طراحی سایت بیمه تا اندازه ای اهمیت دارد که لازم است در راستای وب سایت های شرکتی و خدماتی به آن نگریسته شود. به همین دلیل، گروه پنتاما تمهیدات و پیشنهادات خاص و جذابی را برای آژانس های بیمه ارائه می کنند. می توانید به دانش تخصصی این مجموعه اعتماد کنید.

نکات کاربردی در طراحی سایت بیمه که باید از آن ها اطلاع داشته باشید

۱-یک قالب ساده و شفاف انتخاب کنید

طراحی سایت بیمه

انتخاب یک قالب شفاف و ساده، همیشه بهترین گزینه است. این مدل طراحی دقیقاً همان چیزی است که هم مورد پسند مشتریان است و هم کسب و کار بیمه را به خوبی معرفی می کند. یک قالب ساده کمک می کند تا بازدیدکنندگان از وب سایت بیمه بتوانند به راحتی به آنچه نیاز دارد دست پیدا کند.

حتما بخوانید: طراحی سایت خودرو - نکات کاربردی، ویژگی ها و امکانات

یکی از اهداف سایت بیمه، مشتری مداری است. در طراحی وب سایت ها بیمه همواره توجه داشته باشید که مشتری باید از سایت شما راضی باشد. اگر قصد دارید پیشنهادات یا مدل های مورد نظر خود را برای طراحی سایت بیمه یادداشت کنید، دقت داشته باشید که در سایت خود هرگز از متن ها یا تصاویر اضافی استفاده نکنید.

اگر انتشار متن یا جمله ای در وب سایت بیمه، ضرورتی ندارد، از درج آن خودداری کنید. تا هر اندازه که می توانید طراحی سایت بیمه را ساده تر اجرا کنید. سایت بیمه مانند سایت شرکتی به نظر می آید که مخاطبان باید به خدمات دسترسی داشته باشند. گروه پنتاما با رعایت این نکات می توانند بهترین وب سایت بیمه را برای شما طراحی و اجرا کنند.

۲-به نحوه چیدمان صفحه اصلی توجه کنید

مهر بیمه

صفحه اول هر وب سایتی، معرف اعتبار، تخصص و نوع فعالیت آن کسب و کار است. این گزینه در مورد طراحی سایت بیمه نیز صدق می کند. صفحه اصلی را در وب سایت های بیمه به گونه ای طراحی کنید که در یک نگاه به مخاطبان و بازدیدکنندگان سایت نشان دهد، خدماتی که در این شرکت ارائه می شوند شامل چه مواردی هستند.

در صفحه اول، تصویر یا تصاویری را قرار دهید که احساس ایمنی و آرامش را در استفاده از خدمات بیمه به مشتریان القا نماید. بخش هایی نظیر خدمات ما، درباره ما، سوابق کاری، نمونه کار و …، نمونه هایی از این موارد هستند. البته در قسمت های بعدی به طور کامل در مورد قسمت های اصلی تشکیل دهنده وب سایت های بیمه صحبت خواهیم کرد.

اگر اطلاعاتی که در صفحه اول وب سایت بیمه بارگذاری می شوند، حجم بالایی دارند، در طراحی سایت بیمه حتماً از سِروِرها و فضای میزبانی مناسبی استفاده کنید. مخاطبان وب سایت بیمه هرگز نباید مدت زمان طولانی منتظر باشند تا مطالب شما بارگذاری شوند. سعی کنید هرچه ساده تر و سریع تر، خدمات بیمه خود را در دسترس مشتریان قرار دهید.

۳-استفاده از قالب های واکنشگرا یا ریسپانسیو در طراحی سایت بیمه

با توجه به اینکه بیشترین کاربرهای اینترنت از تلفن همراه برای مشاهده وب سایت ها استفاده می کنند، بهتر است برای طراحی سایت بیمه از قالب های کاملاً واکنشگرا و سازگار با دستگاه های هوشمند استفاده گردد. پس از طراحی، مطمئن شوید که قالب سایت شما به درستی کار می کند. گروه پنتاما با دانش و تخصص در مورد قالب های واکنشگرا و انتخاب بهترین مدل برای وب سایت های بیمه می توانند شما را در این زمینه یاری کنند.

۴-یک سرویس اختصاصی برای طراحی سایت بیمه انتخاب کنید

اگر قصد دارید به تازگی وب سایت بیمه راه اندازی کنید و یا خود، یک طراح سایت بیمه هستید پیشنهاد می کنیم به این صنعت، کمی تخصصی تر نگاه کنید. وب سایت های بیمه در عین اینکه باید ساده طراحی شوند، باید از قدرت تأثیرگذاری زیادی نیز برخوردار باشند. وب سایت بیمه باید بتواند بازدیدکنندگان را به مشتریان واقعی تبدیل کند. مشورت با یک متخصص در حوزه بیمه، بهترین راهکار موفقیت در این راستا است. هرچه تخصصی تر اقدام کنید، نتایج بهترین کسب خواهید کرد.

حتما بخوانید: آشنایی با اصول، قواعد و نکات کاربردی در طراحی سایت خبری

۵-مخاطبان سایت را به مشتری تبدیل کنید

مزایای بیمه

اگر می خواهید کسب و کار آژانس بیمه شما سریع رشد کند باید راهی برای تبدیل مخاطب به مشتری پیدا کنید. این کار، بسیار ساده است. برای جذب مخاطب و رشد پتانسیل های مشتریان بالقوه، کافی است در طراحی سایت بیمه، فرم های تماس با ما، گفتگوی آنلاین با مشاور بیمه، تماس تلفنی، فکس، ایمیل و … را در نظر بگیرید.

اگر مخاطبان سایت برای استفاده کسب اطلاعات از خدمات بیمه، راه های متفاوتی پیش رو داشته باشند، راحت تر می توانند نیاز خود را برآورده کرده و البته احتمال زیاد وجود دارد که به مشتریان بالفعل تبدیل شوند.

۶-خدمات بیمه را به صورت آنلاین ارائه دهید

یکی از عواملی که در موفقیت وب سایت های بیمه نقش دارد و می تواند در تبدیل مخاطب به مشتری نیز مؤثر باشد، طراحی سایت بیمه با خدمات آنلاین بیمه است. اگر خدمات بیمه ای را در سایت خود به این گونه طراحی کنید که مشتری بتواند تمام مراحل کار خرید بیمه را به صورت غیر حضوری انجام دهد، رضایتمندی و مشتری مداری را تا حد زیادی اجرا نموده است.

مشتریان خرید خدمات بیمه تمایل دارند مراحل بارگزاری مدارک ثبت نام، پرداخت هزینه بیمه نامه و سایر موارد را به صورت آنلاین انجام دهند. قطعاً به این روش شرکت ها می توانند خدمات خود را به مشتریان بیشتر در شهرهای دیگر ارائه دهند. طراحی سایت بیمه با امکانات کامل، هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری است. طراحی سایت حرفه ای را با خیال آسوده به گروه پنتاما بسپارید.

چرا به طراحی سایت بیمه نیاز داریم؟

بیمه

طراحی سایت بیمه، پلی مطمئن برای ارتباط میان شرکت های بیمه گذار، نمایندگی های بیمه، کارگزاران، مشتریان و کسب و کارها است. هر یک از این افراد در حوزه کاری خود می توانند یک وب سایت اختصاصی بیمه داشته باشند. تعامل میان مشتریان و شرکت های بیمه از طریق استفاده از وب سایت ها در فضای اینترنت بسیار ساده تر خواهد بود.

نوع دیگری از خدمات برنامه نویسی که به کسب و کارهای بیمه مربوط می شود، طراحی اپلیکیشن است. اگر در یک وب سایت بیمه تمام امکانات و قابلیت ها طراحی شود، قطعاً اپلیکیشن بیمه در کنار این خدمات، یک امتیاز برجسته قلمداد می شود.

اجرای یک سیستم مدیریت قوی در بیمه، تعامل کارآمد با مشتریان و سایر شرکت ها، امکان خرید و فروش خدمات بیمه به صورت آنلاین، مشاوره آنلاین، دسترسی به قیمت ها و اخبار روز، همه از امتیازات سایت بیمه هستند. اگر تا به حال در داشتن یک وب سایت اختصاصی بیمه تردید داشتید، بی شک با مطالعه این مطلب تا این قسمت، توجیه شده اید که وب سایت بیمه می تواند کسب و کار شما را توسعه دهد.

حتما بخوانید: طراحی سایت آژانس مسافرتی؛ نکات کاربردی، امکانات و ویژگی ها

یک وب سایت بیمه از چه قسمت هایی تشکیل شده است؟

وب سایت بیمه، یک وب سایت تخصصی است و از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. این مدل وب سایت ها دارای امکانات پایه طراحی سایت شرکتی هستند؛ در برخی از قسمت ها، طراحی منو، عنوان و مفاهیم تخصصی بیمه در این وب سایت ها به صورت جداگانه طراحی می گردد. داشتن یک برنامه کلی در طراحی سایت بیمه، قبل از آغاز به کار می تواند این فرآیند را تسریع کند. مهم ترین قسمت هایی که باید در وب سایت بیمه قرار گیرند به این صورت فهرست می شوند:

صفحه اصلی سایت (این صفحه، نمایانگر فعالیت و اعتبار شرکت بیمه است. سادگی و شفاف بوده صفحه اول و البته انتخاب مناسب تِم رنگ، نقش مهمی در جذب مخاطبان دارد)

هدر سایت (در این قسمت، لوگو و عنوان شرکت یا آژانس بیمه قرار می گیرد)

منوی اصلی (عناوین و دسته بندی های سایت در قسمت منوی اصلی قرار می گیرد. منوی اصلی می تواند شامل زیرمنو یا زیرشاخه نیز باشد.)

اسلایدشو (بهترین و زیباترین تصاویر مربوط به حوره بیمه باید در این قسمت نمایش داده شود.)

فهرست خدمات بیمه (خدمات بیمه با نام و یک توضیح مختصر به همراه لوگو یا تصویر مربوط در این قسمت منتشر می شود.)

منوی جستجوی خدمات بیمه و نمایندگی ها (اگر این منو در طراحی سایت بیمه قرار گیرد، امکان دسترسی ساده و راحت مخاطب به خدمات بیمه فراهم می گردد. خدماتی نظیر بیمه مسافرتی، بیمه بدنه خودرو، بیمه عمر، بیمه حوادث، بیمه کالای صادراتی، بیمه پزشکان و …، نمونه هایی از این خدمات هستند)

نمونه ای از مشتریان بیمه (درج نام برخی از مشتریان معروف در این قسمت می تواند اعتبار شرکت بیمه را به مخاطب نشان دهد)

درباره ما (اطلاعات کامل در مورد شرکت، سوابق اجرایی و خدماتی در این قسمت درج می شوند)

تماس با ما (اطلاعات کامل تماس شامل تلفن، ایمیل، فکس و …، در این قسمت درج می شوند)

شرایط و قوانین خدمات بیمه (این قسمت باید حتماً در سایت بیمه ای منتشر شود. مخاطبان باید قبل از خرید بیمه، از قوانین و شرایط بیمه اطلاع داشته باشد)

وبلاگ سایت (مطالب و اخبار مهم در این قسمت منتشر می شوند)

فرم سفارش و خرید بیمه

فرم دریافت مشاوره رایگان خدمات بیمه (این فرم بهتر است در وب سایت های بیمه طراحی شود. به این ترتیب مشتریان می توانند بدون مراجعه حضوری به شرکت، از یک مشاوره رایگان در مورد خرید بیمه بهره مند گردند.)

فرم چت آنلاین

سوالات کاربران

منبع مطلب: طراحی سایت بیمه

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 23
  • بازدید کلی : 5997
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی